Zomerkamp | KSA SPERMALIE
Foto 3 Pedagogische visie.jpeg

Zomerkamp 2024

Beste ouders, leden

Binnenkort is het weer zover: KSA Spermalie gaat op zomerkamp! Dit jaar gaan we naar Vogelsberg in Balen. Daar staat een residentie, vol met lokale mensen, die een rijke projectontwikkelaar wilt ontruimen.

Praktisch

• Wat? Het zomerkamp is het hoogtepunt van een KSA-jaar. Het is de uitgelezen kans om eens volop te genieten van lekker eten, toffe vrienden, leuke activiteiten en een mooi verhaal

• Wanneer? 22 – 31 juli (+12), 25 – 31 juli (-12)

• Waar? Achtersteeg 3 2490 Balen

Hoe? We gaan met de trein en spreken af aan het station van Brugge, hoe laat we daar vertrekken en weer aankomen, wordt gecommuniceerd via het kampboekje dat volgt na inschrijving.

Twijfel je nog?

att_edited_edited.png

Hallootjes,

Ik verwelkom jullie met veel enthousiasme hier in het prachtige, vredevolle Balen. Een week lang zijn jullie te gast en staat er een boordevolle planning op jullie te wachten. Ik geef nog niet zoveel prijs maar ik kan je alvast verklappen dat er een benefietconcert van charmezanger Eddy op het programma staat. Inschrijven is de boodschap en dan zien we elkaar in Balen!

Zonnige groetjes Kurt, eigenaar van café ‘De Gouden Vriend’